16 Ekim 2016 Pazar

Gecikmeli Mimarlık Haftası Kutlaması




Merhabalaaar :)

Ekim ayının ilk pazartesi günü; Dünya Mimarlık Günü.
Yapı-Endüstri Merkezi (YEM) de durmamış bir dizi etkinlik planlamış. 3-7 Ekim tarihleri arasında gerçekleşen Mimarlık Haftası etkinliğinde bu defa mimarlar yerine, kullanıcılar konuştu.
Ben maalesef ki tüm hafta boyunca katılamadım. Böyle deyince de sanki 4 gün katılmışım da 1 gün katılamamışım gibi oldu. Çok üzülerek söylüyorum aslında bir güncük (rakamla 1) katılabildim. :(
Sağlık Yapıları ve Turizm Yapıları oturumlarına katıldım. 

Tasarladığımız yapıları kullanıcılarından dinlemek gerçekten çok önemli. Keşke tüm oturumlara katılabilseydim. Siz de benim gibi katılamadım diye üzülüyorsanız mimarizm şöyle bir güzellik yapmış: buraya tiklayin 




Tüm oturumları çok güzel özetlemiş. Tabii ki orada bulunup dinlemek gibi değil fakat yine de çok faydalı.

Ben de tuttuğum notları paylaşacaktım ama yukarıdaki linkte zaten tüm paneller zaten çok güzel özetlenmiş. Bana laf düşmez artık. Teşekkürler Mimarizm! :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder